انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی
فرزند شهید والامقام کیوان پور محمد تقی از استان اردبیل در جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر رتبه دوم  بازیگری را کسب کرد.
 به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان " اردبیل"، جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر شامگاه چهارشنبه 12 دی ماه 97 با حضور حجت الاسلام کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان استانی با معرفی آثار برگزیده در رامسر به کار خود پایان داد و در بین برگزیدگان از هنرمند استان اردبیل تجلیل شد.
این جشنواره که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، از 270 اثر ارسالی 15 استان به این جشنواره راه یافته بود که به مدت چهار روز آثار اجرا شد و بر اساس اعلام هیات داوران در بخش اجرای صحنه ای  آقای "کیوان پور محمد تقی" فرزند شهید معظم "جابر پورمحمدتقی" کارگردان و بازیگر نمایشی با عنوان " این تن فانی" ، رتبه دوم بازیگری مرد را در این دوره از جشنواره کسب کرد .
در جشنواره امسال نمایندگان استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، تهران، آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، مرکزی، اردبیل، مازندران، فارس، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، کرمان و شهرستان ری حضور داشتند.