انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل نیز آغاز شد و مردم ولایتمدار اردبیل اوج اقتدار و عظمت ملت ایران به نمایش گذاشتند.

امروز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد و مردم ولایتمدار اردبیل اوج عظمت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

مردم اردبیل از اول صبح خود را به راهپیمایی رسانده بودند تا انسجام و وحدت ملت ایران را به دنیا ثابت کنند.

امروز خیابان‌های اردبیل از ایستگاه سرعین گرفته تا سرچشمه و خیابان امام خمینی(ره) و میدان شریعتی جای سوزن انداختن نبود و مردم در خیابان‌ها جمع شده بودند تا عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دهند.

امروز راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و همه اقشار جامعه همه آمده بودند تا بگویند برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه طوره ایستاده‌اند.

در راهپیمایی 22 بهمن ماه حاضر شدند و با حضور حماسی خود وحدت و انسجام ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف اردبیل علاوه بر مرکز اردبیل راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف استان برگزار شد.

جای جای استان اردبیل امروز مملو از جمعیتی بود که در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

امروز از پیر و جوان و کودک گرفته تا زن و مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و بار دیگر صلابت، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و با توجه به این که در چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم مردم با حضور حماسی خود این پیروزی را جشن گرفتند.

در راهپیمایی 22 بهمن اعضای انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.