انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی

تابلوهای مزیّن به نام شهدا نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در جلسه با شهردار اردبیل با محوریت نوسازی تابلوهای شهدا گفت: تابلوهای مزیّن به نام شهدا نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت هستند و شهرداری و بنیاد بایستی در حفظ و نگهداری و نوسازی این تابلوها بیش از پیش تعامل و همکاری کنند.

تابلوهای مزیّن به نام شهدا نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت هستند
به گزارش ایثار از استان «اردبیل»: مدیرکل بنیاد استان و شهردار اردبیل به منظور هماهنگی بیشتر در جهت نگهداری و نوسازی تابلوهای مزیّن به تصویر و نام مبارک شهدا جلسه‌ای در شهرداری اردبیل برگزار کردند.
مدیرکل بنیاد اردبیل در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مجموعه شهرداری اردبیل در حفظ و مرمّت و نوسازی تابلوهای مزیّن به نام شهدا گفت: تابلوهای مزیّن به نام شهدا به منزله نمادها و رسانه‌های بصری اثرگذار در ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت هستند و حفظ و نگهداری و نوسازی آنها موضوعی بسیار مهم است.
نوری افزود: این تابلوها چهره و تصویری معنوی و مبارک به شهر بخشیده‌اند و ایثار و فداکاری شهدا را هر لحظه به ما یادآور می‌شوند.
وی ادامه داد: مجموعه خدوم شهرداری اردبیل همواره در حفظ و نگهداری تابلوها تلاش می‌کنند و بایستی با هماهنگی و کوشش بیشتر و تخصیص اعتبار مناسب، هم شهرداری و هم بنیاد بیش از پیش در حفظ و نگهداری تابلوها اهتمام بورزند.
صفری شهردار اردبیل نیز ضمن تأکید بر اهمیّت و جایگاه معنوی تابلوهای مزیّن به نام شهدا در سطح شهر گفت: پرسنل سخت‌کوش شهرداری همواره در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی می‌کنند و یکی از برنامه‌های مهم شهرداری اردبیل، نصب تابلوهای مزیّن به تصویر مبارک شهدای معظم در مجموعه تفریحی شورابیل است تا از این طریق بتوانیم نقش بی‌بدیل شهدا را در تحقق آرامش و امنیت امروز جامعه یادآور شده و به ترویج فرهنگ مقدّس ایثار و شهادت بپردازیم.