انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی

سلامتی والدین معظم شهدا تحت نظر پزشکان پایش سلامت

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۲۵ ق.ظ
معاون بهداشت و درمان بنیاد استان اردبیل با اشاره به اینکه میانگین سنی والدین معظم شهدا بالاست گفت:وجود والدین گرانقدر شهدا مایه خیر و برکت جامعه می باشد و کنترل سلامت این عزیزان توسط پزشکان پایش سلامت از اولویت های بنیاد اردبیل است .
معاون بهداشت و درمان بنیاد در مصاحبه با روابط عمومی بنیاد استان و جمعی از اصحاب رسانه به تشریح عملکرد حوزه معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل در سال گذشته و برنامه های سالجاری پرداخت .
عباس رضائی گفت : وجود والدین معظم شهدا مایه خیر و برکت جامعه بوده و سلامتی آنها دائما توسط پزشکان پایش سلامت کنترل و خدمات پزشکی و پاراکلنیکی در منزل به این عزیزان ارائه می شود و همچنین بر اساس نظریه پزشکان معالج و رای کمسیون بنیاد شهید مرکز حق پرستاری والدین گرانقدر شهدا برقرار گردیده است .
وی افزود: جانبازان عزیز با درصدهای بالای جانبازی و دارای بیماری های خاص و صعب العلاج نیز تحت پوشش طرح پزشکان پایش سلامت در منزل قرار دارند و برنامه کمسیون پزشکی تعیین درصد ایثارگران عزیز بنیاد شهید اردبیل بروز می باشد .
معاون بهداشت و درمان بیناد شهید اردبیل اولویت های برنامه بهداشت و درمان را در سالجاری هدایت جامعه ایثارگری به استفاده از امکانات بیمارستان و درمانگاه ایثار وابسته به بنیاد استان عنوان کرد و گفت: این مراکز در محیط مناسب طبیعی و با داشتن پزشکان متخصص ، بخش های بستری ، فیزیوتراپی ،دندانپزشکی ، خدمات کلنیکی ، پاراکنیکی و امداد آمبولانس در خدمت جامعه ایثارگری هستند و در عین حال بنیاد از امکانات دیگر سازمان و مراکز درمانی استانی نیز بهره مند بوده و اگر چنانچه پز اساس تشخیص و دستور پزشک معالج نیاز به مراکز درمانی خارج از استان باشد هماهنگی های لازم و اعزام با آمبولانس های مجهز انجام می شود .
رضائی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر نقاط جعرافیایی استان اردبیل غالبا سرد سیر است واکسن های مناسب جهت پیشگیری از بیماری های فصل سرما به موقع به والدین شهدا و جانبازان عزیز ارائه می شود .
معاون بهداشت و درمان بنیاد اردبیل بابیان اینکه همکاران این معاونت در انجام دیدارهای طرح سپاس حضور فعال دارند خاطر نشان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده هر گونه بستری شدن جامعه ایثارگری در بیمارستان ها به بنیاد اطلاع رسانی شده و با حضور مدیرکل و همکاران معاونت بهداشت و درمان از خانواده های شهدا و جانبازان عزیز عیادت و فرایند درمانی آنها پیگیری می شود .
رضائی از پرداخت شدن  هزینه های بیمه تکمیلی  درمانی جامعه ایثارگری تا پایان سال 97 خبر داد.