انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی
مراسم بدرقه از کاروان ویژه خانواده های شهدا و جانباز استان اردبیل به حج تمتع برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل"، همزمان با آغاز اعزام کاروان های حج تمتع امسال در جهت گرامی داشت فرهنگ غنی ایثار و شهادت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل 25 تیر ماه 98 با برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران عازم مکه مکرمه آنان را بدرقه این سفر معنوی بزرگ کردند.
در این مراسم یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان اردبیل از اعزام 32 خانواده شهید و  جانباز به حج تتمع امسال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت تکریم و ارج نهادن به خانواده های شهدا و ایثارگر انتظار می رود به زائران کاروان‌های خانواده شاهد و ایثارگر توجه ویژه ای شود و در طول سفر یاری گر آنان باشند.
حجت الاسلام بیدار نیز در این مراسم به تبیین احکام و موارد مربوط به حج تمتع پرداخت و از طرف همه افراد برای این کاروان که از معنویت خاصی برخوردارند التماس دعا و آرزوی سلامتی نمود.
در این مراسم که مسئولان دستگاههای اجرایی مختلف و برخی از فعالان فرهنگی اداری و نظامی حضور داشتند ضمن مداحی  و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران از زائران سفر مکه مکرمه خداحافظی و التماس دعا شد. همچنین تجلیل ویژه ای از خانواده های گرانقدر شهدای منا به عمل آمد.

نظرات  (۱)

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

لطفا از مطالب ما هم دیدن کنید