انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی
۱۱۰  تشکل شاهد و ایثارگر در سطح کشور فعالیت می‌کنند

مدیرکل دفتر تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید از فعالیت ۱۱۰ تشکل شاهد و ایثارگر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل، عادل مهری پیش از ظهر جمعه در همایش فرزندان شهدای استان اردبیل عنوان کرد: تشکل‌های شاهد و ایثار گر در سطح کشور ۱۱۰ مورد هستند که در طول سال اقدامات ارزشمندی را برای پیاده سازی اهداف درنظر گرفته شده بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی می‌کنند.

به گفته وی کارآفرینی و مشارکت در دیگر عرصه‌های مرتبط با این مهم برای اقشار مختلف مردم از جمله فعالیت‌های مؤثر فرزندان شهدا و ایثارگر کشور است.

مدیرکل دفتر تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید به اهداف برگزاری نخستین همایش فرزندان شهدا در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: توانمندسازی بانیان و دبیران این قبیل از تشکل‌ها و شناساندن آنان به دستگاه‌های اجرایی به منظور بهره گیری از تصمیم گیری‌ها و قدردانی از فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه از جمله اهداف این همایش است.

مهری تصریح کرد: در استان اردبیل ۱۸۳ فرزند شهید در حوزه‌های مختلف علمی عضو تشکل‌های شاهد و ایثارگر بوده که در ارائه مقالات علمی و تولید و نشر کتاب نیز پیشتاز هستند.

وی یادآور شد: تاکنون از فرزندان شاهد استان اردبیل ۱۵۸ نفر مقالات علمی ارائه کرده و ۲۵ نفر نیز اقدام به تولید و نشر کتاب کردند.

مدیرکل دفتر تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید ادامه داد: فرزندان شهدا و ایثارگران مطمئنا به مانند پدرانشان مانع از پایمال شدن خون رزمندگان دفاع مقدس شده و در خدمت رسانی به نظام مقدس اسلامی پیشگام خواهند بود.

در پایان مراسم مذکور از ۲۶ نخبه و ارائه کننده دستاوردهای مختلف علمی و همچنین ۷ برگزیده اولین همایش فرزندان شاهد تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4796436