انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی

آزادگان مایه برکت و حافظان انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: آزادگان سرافراز مایه خیر و برکت و حافظان نظام انقلاب اسلامی هستند.
 
آزادگان مایه برکت و حافظان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایثار از استان « اردبیل»، یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان این مطلب در مراسم گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد:  آزادگان بر گردن مردم و دولت حق مسلم دارند و آنان ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
وی با قدردانی از صبر و ایثار خانواده های آزادگان بیان کرد: خانواده های آزادگان سبب شدند آزاده های عزیز از زندگی موفق برخوردار باشند و از این جهت از آنان سپاسگذاری می کنیم.
مدیرکل بنیاد اردبیل با گرامی داشت ایام ماه محرم عنوان کرد: عزت و پایداری ما مرهون واقعه عاشورا و امام حسین و خون مطهر شهدای کربلا است.
وی در ادامه با قدردانی از حضور آزادگان و خانواده های شاهد و ایثارگر بیان کرد:  قرار بود در این مراسم معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز حضور داشته باشند که به علت مشکلات پرواز نرسیدند.
در این مراسم سردار کریمیان آزاده و جانباز و دبیر کنگره شهدای شمال‌غرب کشور نیز اظهار کرد: مجاهدات رزمندگان و آزادگان در تاریخ ثبت و حک شده  و نباید ایثار و فداکاری این ایثارگران فراموش شود.
وی با بیان اینکه آزادگان ذخایر انقلابند که در روزهای سخت انقلاب و کشور باید ایفای نقش کنند، تصریح کرد: همیشه مردم ایران نشان داده اند که با عنایت الهی و تلاش و بصیرت می توان از سختی ها عبور کرد و امروز نسل جوانان ایثارگر ادامه دارد و باید در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های جدید تلاش شود.
 کریمیان با بیان اینکه اکنون با جنگ های نرم دشمن مواجه هستیم، بیان کرد: مبارزه با دشمن ادامه همان دفاع مقدس است و در این جنگ نرم و اقتصادی و نظامی به یاری خداوند پیروز میدان ما هستیم.
وی یادآور شد: ما با شهدا عهد و پیمان بسته ایم که تا آخر به عنوان سربازان ولایت در پای انقلاب بمانیم و به فرامین رهبرمان، درست و بهنگام گوش دهیم و بفهمیم و عمل کنیم.
دبیر کنگره شهدای شمال‌غرب کشور با بیان اینکه اراده ما از مشکلات بالاتر است، عنوان کرد: ما در جنگ تحمیلی با 44 کشور در گیر بودیم که هرکدام به نوعی به دشمن کمک می کردند و امروز باید هریک از ما امید و نشاط را در جامعه احیا کنیم و نگذاریم دشمن بذر ناپاک در دل جوان های ما بکارد.
وی تصریح کرد: در این میان آزادگان به برکت انقلاب و به برکت ائمه اطهار به الماس تبدیل شده‌اند و باید با پیام رسانی پیام انقلاب و ولایت را  به دنیا برسانند.
همایش  آزادگان با مشارکت بنیاد و سپاه و بنیاد حفظ آثار و حوزه هنری با حضور جمعی از آزادگان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مدیران و مسولان اداری در سالن حضرت عباس (ع)  این شهر برگزار شد و از کتاب خاطرات آزاده جانباز محمدتقی باقری رونمایی شد.