انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

نامی بر نامان عالیقدر تاریخ جهان که بر صفوف زمین قرار گرفته اند و اندکی با روی وحدانیت از علم خدایی آگاهی یافته و در این غریب که جولانگاه آرامگاه ابدیت است سوق می دهد و کوری از تبسم که تلخ است بر عزت و شرف.

خیال کائنات بر صحت و مبهمات در ورطه حیات ابدی که شهد شهادت بر ذات بشریت را اوج رافت الهی داند.

اگر آگاهیم به کدام خیال و اگر خوابیم به کدام بدعت.

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی برادر بزرگوار از آنجا که درایت و شجاعت در بطن و ذات شما مشهود است به جرات می توان لب کشود و درد دل نمود. خود سوزی فرزند والامقام بس سنکی بر قلب شهدا تنید که تا بحال عرش به صدا در نیامده بود. سینه فرزندان شهدا بخاطر داغ پدرانشان هنوز زمزمه واویلا سر می دهند که پرنده گان در غار نگریند. برادر عزیز صلابت و شجاعت شما با برکناری مسئولین بی لیاقت و بی کفایت به ما امید زندگی در راه حق و حقیقت می دهد که فرزندی از خون شهدا در مسند قدرت نظاره بر اعمال زیردستان است و با هیچ بند و واسطه ای سر سازگاری نداشته و نخواهد داشت. این عمل نباید اتفاق می افتاد حال که افتاده نباید تکرار گردد.

برادر ارجمند ما فرزندان و همسران شهدا از حضرتعالی نهایت تشکر را در عزل مسئولین خاطی نهایت سپاسگزاریم و امیدواریم که با اصلاحات ساختاری و زیربنایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور آبی زلال بر روی آن کشیده و قلیل بودن آن را به مسند نیلگون الوهیت بر بشریت بسپاری. آمین یا رب العالمین

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

1400/08/01