انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل

کاربران گرامی خوش آمدید
در این وبلاگ شما می توانید به زندگی نامه، وصایا و تصاویر شهدا و مقالات در موضوع شهید وشهادت و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دسترسی پیدا کنید.

بایگانی

اولین یادواره شهدای دانشجوی ورزشکار استان اردبیل برگزار شد.

اولین یادواره شهدای دانشجوی ورزشکار استان اردبیل برگزار شد

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی و فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بهترین الگو برای همه ما شهدا هستند و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، تصریح کرد: شهدا عامل نجات جامعه هستند و وظیفه ما است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.


حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: یک شخص اگر خدا و توحید را باور داشته باشد در روز قیامت به عنوان یک امت محشور می شود.
وی با بیان اینکه کسانی که ایمان داشته باشند همیشه استقامت و مقاومت می کنند و پیروزی ثمره مقاومت است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری مسیر راه را برای جوانان روشن کرده اند و شهدا از زندگی خود گذشتند تا اسلام را احیا کنند.


معرفت سیاهکوهیان معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و روایتگر این یادواره هم گفت: انسان در هر لحظه در دو راهی حق و باطل قرار دارد و باید یکی از اینها را انتخاب کند.
لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده چند شهید تجلیل به عمل آمد.